Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/61969
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Duy Cường
dc.date.accessioned2023-12-26T09:12:18Z-
dc.date.available2023-12-26T09:12:18Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=333265en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/61969-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (ĐH Văn Hiến) - 2022 - no.8 - tr.127-136 - ISSN.1859-2961en
dc.subjectKhoa học (ĐH Văn Hiến)en
dc.titleĐo lường chất lượng dịch vụ đào tạo và sự hài lòng của sinh viên trường Đại học Văn Hiến = Measuring the effect of training service quality on student satisfaction in Van Hien Universityen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv445S82022127.pdf418.9 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

1
checked on Nov 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.