Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/61959
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhạm, Đức Anh
dc.contributor.authorPhạm, Hồng Hạnh
dc.contributor.authorHoàng, Ngọc Mai
dc.date.accessioned2023-12-26T09:12:15Z-
dc.date.available2023-12-26T09:12:15Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=333175en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/61959-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesQuản lý và Kinh tế quốc tế - 2022 - no.143 - tr.84-110 - ISSN.2615-9818en
dc.subjectQuản lý và Kinh tế quốc tếen
dc.titleVai trò của người ảnh hưởng trong việc tạo lập xu hướng tiêu dùng thực phẩm của giới trẻ = The role of influencers in shaping food consumption tendencies among young peopleen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv124S1432022084.pdf
  • Size : 571,03 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.