Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/61953
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhùng, Thanh Bình
dc.contributor.authorLâm, Hồng Trà My
dc.date.accessioned2023-12-26T09:12:13Z-
dc.date.available2023-12-26T09:12:13Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=333173en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/61953-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesQuản lý và Kinh tế quốc tế - 2022 - no.143 - tr.62-83 - ISSN.2615-9818en
dc.subjectQuản lý và Kinh tế quốc tếen
dc.titleNghiên cứu về tác động của đạo đức bán lẻ trực tuyến đến ý định hành vi sau mua hàng của khách hàng tại Thành phố Hồ Chí Minh = The impact of e-retailing ethics on intention and behavior after purchasing of customer in Ho Chi Minh cityen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv124S1432022062.pdf
  • Size : 641,38 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.