Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/61755
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBùi, Nhất Vương
dc.date.accessioned2023-12-26T08:47:37Z-
dc.date.available2023-12-26T08:47:37Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=354683en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/61755-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học - Đại học Mở TP Hồ Chí Minh - 2022 - no.02 - tr.83-98 - ISSN.2734-9306en
dc.subjectKhoa học - Đại học Mở TP Hồ Chí Minhen
dc.titleẢnh hưởng của nhận thức về trách nhiệm xã hội của doanh nghiệp đến hiệu quả công việc và vai trò điều tiết của thu nhập cá nhân = The impact of corporate social responsibility perception on job performance and the moderating role of personal incomeen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv404V17S022020083.pdf602.46 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.