Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/61611
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Xuân Minh
dc.contributor.authorPhạm, Hùng Cường
dc.contributor.authorĐinh, Nhật Hạnh
dc.contributor.authorPhạm, Thị Châu Quyên
dc.contributor.authorLê, Giang Nam
dc.date.accessioned2023-12-26T08:46:54Z-
dc.date.available2023-12-26T08:46:54Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=353408en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/61611-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2022 - no.19 - tr.314-319 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleTiếp cận khách hàng trực tuyến của các doanh nghiệp bán lẻ hàng tiêu dùng tại TP. Hồ Chí Minh trong điều kiện đại dịch Covid-19 = The customer approach of consumer goods retailers in Ho Chi Minh City during the COVID-19 pandemicen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S192022314.pdf
  • Size : 689,69 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.