Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/61478
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Vượng
dc.date.accessioned2023-12-26T08:46:14Z-
dc.date.available2023-12-26T08:46:14Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=353401en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/61478-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2022 - no.19 - tr.294-300 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleTriết lý kinh doanh và các yếu tố ảnh hưởng để xây dựng triết lý kinh doanh trong doanh nghiệp nhỏ và vừa = The business philosophy and the factors affecting the development of business philosophy in SMEsen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S192022294.pdf
  • Size : 854,08 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.