Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/6144
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Thị Thanh Huyền
dc.date.accessioned2023-11-08T03:06:50Z-
dc.date.available2023-11-08T03:06:50Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=304893en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/6144-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesDân chủ và Pháp luật - 2019 - no.10 - tr.27-32 - ISSN.9866-7535en
dc.subjectDân chủ và Pháp luậten
dc.titleMột số vấn đề lý luận về bảo hộ quyền sở hữu công nghiệp đối với nhãn hiệu trong thương mại điện tửen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv240S102019027.pdf
  • Size : 362,39 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.