Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/6144
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Thị Thanh Huyền
dc.date.accessioned2023-11-08T03:06:50Z-
dc.date.available2023-11-08T03:06:50Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=304893en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/6144-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesDân chủ và Pháp luật - 2019 - no.10 - tr.27-32 - ISSN.9866-7535en
dc.subjectDân chủ và Pháp luậten
dc.titleMột số vấn đề lý luận về bảo hộ quyền sở hữu công nghiệp đối với nhãn hiệu trong thương mại điện tửen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv240S102019027.pdf362.39 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.