Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/61425
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Phúc Nguyên
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Bích Thủy
dc.contributor.authorNguyễn, Trần Bảo Trân
dc.contributor.authorCao, Trí Dũng
dc.date.accessioned2023-12-26T07:58:33Z-
dc.date.available2023-12-26T07:58:33Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=335278en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/61425-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học và Công nghệ (Đại học Đà Nẵng) - 2022 - no.4 - tr.39-45 - ISSN.1859-1531en
dc.subjectTạp chí Khoa học và Công nghệ (Đại học Đà Nẵng)en
dc.titleỨng dụng mô hình toe để phân tích ý định chấp nhận và tiếp tục sử dụng công nghệ thông tin và truyền thông trong lĩnh vực du lịch tại Đà Nẵng = The application of toe framework in analyzing ict adoption and continuous usagge intention in da nang tourism sectoren
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv465V20S42022039.pdf
  • Size : 545,5 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.