Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/61421
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Văn Hưng
dc.contributor.authorĐặng, Ngọc Tuấn
dc.contributor.authorChanthavisouk, Satsamay
dc.date.accessioned2023-12-26T07:58:32Z-
dc.date.available2023-12-26T07:58:32Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=335276en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/61421-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học và Công nghệ (Đại học Đà Nẵng) - 2022 - no.4 - tr.26-32 - ISSN.1859-1531en
dc.subjectTạp chí Khoa học và Công nghệ (Đại học Đà Nẵng)en
dc.titleThiết kế khoá học theo mô hình lớp học đảo ngược môn tin học 10 hướng phát triển năng lực tự học = Course design by flipped classroom model towards self-study development in the process of teaching grade 10 informaticsen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv465V20S42022026.pdf834.47 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

1
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.