Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/61303
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrương, Lê Thảo Nhi
dc.contributor.authorLê, Phước Cửu Long
dc.date.accessioned2023-12-26T07:57:57Z-
dc.date.available2023-12-26T07:57:57Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=334985en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/61303-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học và Công nghệ (Đại học Đà Nẵng) - 2022 - no.2 - tr.25-30 - ISSN.1859-1531en
dc.subjectTạp chí Khoa học và Công nghệ (Đại học Đà Nẵng)en
dc.titleNhân tố tác động đến mức độ chấp nhận của khách hàng với ứng dụng giúp việc gia đình = The determinant factors affecting consumer acceptance: a study of home cleaning service applicationen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv465V20S22022025.pdf
  • Size : 520,64 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.