Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/61085
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐồng, Thị Kiều Trang
dc.contributor.authorLương, Thị Ngọc Hà
dc.date.accessioned2023-12-26T07:56:52Z-
dc.date.available2023-12-26T07:56:52Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=335068en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/61085-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học & công nghệ Việt Nam - 2022 - no.4B - tr.36-40 - ISSN.1859-4794en
dc.subjectKhoa học & công nghệ Việt Namen
dc.titleTổng hợp phương pháp đo lường tác động xã hội của doanh nghiệp = Synthesis of social impact measurement methods of businessesen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv8V64S4B2022036.pdf646.86 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.