Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60900
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorVũ, Hoàng Linh
dc.contributor.authorBùi, Thị Hồng Ngọc
dc.date.accessioned2023-12-26T07:48:21Z-
dc.date.available2023-12-26T07:48:21Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=353296en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60900-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2022 - no.19 - tr.107-111 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleKinh nghiệm quản lý thương mại điện tử của Trung Quốc và bài học kinh nghiệm cho Việt Nam = Experiences in e-commerce governance of China and lessons learnt for Vietnamen
dc.typeArticleen
item.languageiso639-1vi-
item.fulltextCó toàn văn-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypeArticle-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S192022107.pdf562.31 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

79
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.