Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60900
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorVũ, Hoàng Linh
dc.contributor.authorBùi, Thị Hồng Ngọc
dc.date.accessioned2023-12-26T07:48:21Z-
dc.date.available2023-12-26T07:48:21Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=353296en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60900-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2022 - no.19 - tr.107-111 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleKinh nghiệm quản lý thương mại điện tử của Trung Quốc và bài học kinh nghiệm cho Việt Nam = Experiences in e-commerce governance of China and lessons learnt for Vietnamen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S192022107.pdf
  • Size : 562,31 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.