Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60877
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhạm, Hữu Ánh
dc.contributor.authorTrần, Minh Hậu
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Quỳnh Trang
dc.date.accessioned2023-12-26T07:48:14Z-
dc.date.available2023-12-26T07:48:14Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=336119en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60877-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Y học Việt Nam (Tổng hội Y học Việt Nam) - 2022 - no.1 - tr.77-82 - ISSN.1859-1868en
dc.subjectTạp chí Y học Việt Nam (Tổng hội Y học Việt Nam)en
dc.titleVai trò của điều dưỡng viên trong cấu phần các hoạt động marketing dịch vụ bệnh viện = The role of nurses in the marketing activities of hospital servicesen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv46V513S12022077.pdf297.08 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.