Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60795
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐường, Thị Phương Thảo
dc.date.accessioned2023-12-26T07:47:51Z-
dc.date.available2023-12-26T07:47:51Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=336007en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60795-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesNgôn ngữ & đời sống - 2022 - no.3 - tr.68-74 - ISSN.0868 - 3409en
dc.subjectNgôn ngữ & đời sốngen
dc.titleHiệu quả của các ứng dụng trực tuyến trong việc tạo động lực và hứng thú học tập cho sinh viên = The efficiency of online applications in fostering learners’ motivation and interestsen
dc.typeArticleen
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1vi-
item.openairetypeArticle-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextCó toàn văn-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CTv75S32022068.pdf994.2 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s) 50

1
checked on Dec 28, 2024

Download(s)

2
checked on Dec 28, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.