Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60755
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Hữu Khôi
dc.date.accessioned2023-12-26T07:47:39Z-
dc.date.available2023-12-26T07:47:39Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=354674en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60755-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học - Đại học Mở TP Hồ Chí Minh - 2022 - no.01 - tr.91-102 - ISSN.2734-9306en
dc.subjectKhoa học - Đại học Mở TP Hồ Chí Minhen
dc.titleGiá trị cảm nhận, chất lượng mối quan hệ và sự gắn kết của khách hàng trong bối cảnh dịch vụ nhà hàng = Perceived value, relationship quality and customer engagement in restaurant service contexten
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv404V17S012020091.pdf
  • Size : 529,85 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.