Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60728
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhan, Thị Bích Lợi
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Thanh Nga
dc.date.accessioned2023-12-26T07:47:30Z-
dc.date.available2023-12-26T07:47:30Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=335845en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60728-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học Giáo dục Việt Nam - 2022 - no.3 - tr.51-56 - ISSN.2615-8957en
dc.subjectTạp chí Khoa học Giáo dục Việt Namen
dc.titleMô hình dạy học kết hợp và một số đề xuất vận dụng vào trường tiểu học ở Việt Nam = The model of blended learning and some suggestions for application in vietnamese primary schoolsen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv489V18S32022051.pdf
  • Size : 1,24 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.