Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60728
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhan, Thị Bích Lợi
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Thanh Nga
dc.date.accessioned2023-12-26T07:47:30Z-
dc.date.available2023-12-26T07:47:30Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=335845en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60728-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học Giáo dục Việt Nam - 2022 - no.3 - tr.51-56 - ISSN.2615-8957en
dc.subjectTạp chí Khoa học Giáo dục Việt Namen
dc.titleMô hình dạy học kết hợp và một số đề xuất vận dụng vào trường tiểu học ở Việt Nam = The model of blended learning and some suggestions for application in vietnamese primary schoolsen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv489V18S32022051.pdf1.24 MBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.