Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60727
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorVũ, Thị Ngọc Minh
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Thương Thương
dc.date.accessioned2023-12-26T07:47:30Z-
dc.date.available2023-12-26T07:47:30Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=335846en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60727-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học Giáo dục Việt Nam - 2022 - no.3 - tr.57-62 - ISSN.2615-8957en
dc.subjectTạp chí Khoa học Giáo dục Việt Namen
dc.titleVận dụng mô hình học tập dựa vào trải nghiệm để giáo dục hành vi bảo vệ môi trường cho trẻ mầm non = Applying the experiential learning model to educate environmental protection behaviors for preschool childrenen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv489V18S32022057.pdf
  • Size : 558,19 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.