Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60723
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhan, Thị Hồng Xuân
dc.date.accessioned2023-12-26T07:47:29Z-
dc.date.available2023-12-26T07:47:29Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=335823en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60723-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học Giáo dục Việt Nam - 2022 - no.2 - tr.22-28 - ISSN.2615-8957en
dc.subjectTạp chí Khoa học Giáo dục Việt Namen
dc.titleXây dựng hồ sơ học tập để đánh giá năng lực học sinh trong dạy học môn Ngữ văn = Developing portfolio to assess students’ competence in teaching literatureen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv489V18S22022022.pdf690.96 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.