Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60712
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐặng, Thị Phương
dc.date.accessioned2023-12-26T07:47:25Z-
dc.date.available2023-12-26T07:47:25Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=335810en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60712-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học Giáo dục Việt Nam - 2022 - no.1 - tr.35-39 - ISSN.2615-8957en
dc.subjectTạp chí Khoa học Giáo dục Việt Namen
dc.titleThiết kế bài học Lịch sử theo hướng phát triển năng lực cho học sinh trung học phổ thông = Designing history lessons towards developing competence for high school studentsen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv489V18S12022035.pdf
  • Size : 521,73 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.