Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60483
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Đình Minh Trí
dc.contributor.authorLê, Võ Uyên Nhi
dc.contributor.authorNguyễn, Thanh Tân
dc.contributor.authorTrần, Tiến Khoa
dc.date.accessioned2023-12-26T07:44:04Z-
dc.date.available2023-12-26T07:44:04Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=335938en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60483-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesPhát triển Khoa học & Công nghệ: Khoa học - Kinh tế - Luật và Khoa học Quản lý (ĐHQG TP. Hồ Chí Minh) - 2022 - no.1 - tr.2059-2072 - ISSN.2588-1051en
dc.subjectPhát triển Khoa học & Công nghệ: Khoa học - Kinh tế - Luật và Khoa học Quản lý (ĐHQG TP. Hồ Chí Minh)en
dc.titleCác yếu tố chọn trường đại học của học sinh Việt Nam: Nghiên cứu khám phá định tính qua góc nhìn khách hàng = Choice factors when Vietnamese students select universities: An exploratory study from a customer perspectiveen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CTv149V6S120222059.pdf
  • Size : 1,73 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.