Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60479
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHồ, Trung Thành
dc.contributor.authorNguyễn, Đăng Sơn
dc.date.accessioned2023-12-26T07:44:02Z-
dc.date.available2023-12-26T07:44:02Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=335930en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60479-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesPhát triển Khoa học & Công nghệ: Khoa học - Kinh tế - Luật và Khoa học Quản lý (ĐHQG TP. Hồ Chí Minh) - 2022 - no.1 - tr.2005-2015 - ISSN.2588-1051en
dc.subjectPhát triển Khoa học & Công nghệ: Khoa học - Kinh tế - Luật và Khoa học Quản lý (ĐHQG TP. Hồ Chí Minh)en
dc.titleMột nghiên cứu liên ngành giữa phân tích phân khúc khách hàng trong marketing và phương pháp học máy = An interdisciplinary research between analyzing customer segmentation in marketing and machine learning methoden
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CTv149V6S120222005.pdf2.59 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

27
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.