Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60479
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHồ, Trung Thành
dc.contributor.authorNguyễn, Đăng Sơn
dc.date.accessioned2023-12-26T07:44:02Z-
dc.date.available2023-12-26T07:44:02Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=335930en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60479-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesPhát triển Khoa học & Công nghệ: Khoa học - Kinh tế - Luật và Khoa học Quản lý (ĐHQG TP. Hồ Chí Minh) - 2022 - no.1 - tr.2005-2015 - ISSN.2588-1051en
dc.subjectPhát triển Khoa học & Công nghệ: Khoa học - Kinh tế - Luật và Khoa học Quản lý (ĐHQG TP. Hồ Chí Minh)en
dc.titleMột nghiên cứu liên ngành giữa phân tích phân khúc khách hàng trong marketing và phương pháp học máy = An interdisciplinary research between analyzing customer segmentation in marketing and machine learning methoden
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CTv149V6S120222005.pdf
  • Size : 2,59 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.