Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60466
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Quốc Hội
dc.contributor.authorPhan, Thị Thu Hiền
dc.contributor.authorNguyễn, Xuân Bắc
dc.date.accessioned2023-12-26T07:43:57Z-
dc.date.available2023-12-26T07:43:57Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=353133en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60466-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (Đại học Hạ Long) - 2022 - no.5 - tr.104-111 - ISSN.2815-5521en
dc.subjectKhoa học (Đại học Hạ Long)en
dc.titleẢnh hưởng của chiến lược chuyển đổi số tới hiệu quả hoạt động của các doanh nghiệp xuất khẩu ở Việt Nam = The impact of digital transformation strategy on firm performance of exporters in Vietnamen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv538S52022104.pdf
  • Size : 599,23 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.