Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60442
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Cường
dc.date.accessioned2023-12-26T07:43:49Z-
dc.date.available2023-12-26T07:43:49Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=335807en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60442-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học Giáo dục Việt Nam - 2022 - no.1 - tr.14-20 - ISSN.2615-8957en
dc.subjectTạp chí Khoa học Giáo dục Việt Namen
dc.titleTừ lịch sử hình thành phát triển tới kịch bản dạy học chủ đề ba đường Conic theo định hướng Chương trình Giáo dục phổ thông môn Toán 2018 = From the history and the meaning to an educational scenario for conic sections based on the new high school mathematics curriculum proposalsen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv489V18S12022014.pdf
  • Size : 885,89 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.