Please use this identifier to cite or link to this item:
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60442
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Trần, Cường | |
dc.date.accessioned | 2023-12-26T07:43:49Z | - |
dc.date.available | 2023-12-26T07:43:49Z | - |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=335807 | en |
dc.identifier.uri | http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60442 | - |
dc.language.iso | vi | en |
dc.relation.ispartofseries | Tạp chí Khoa học Giáo dục Việt Nam - 2022 - no.1 - tr.14-20 - ISSN.2615-8957 | en |
dc.subject | Tạp chí Khoa học Giáo dục Việt Nam | en |
dc.title | Từ lịch sử hình thành phát triển tới kịch bản dạy học chủ đề ba đường Conic theo định hướng Chương trình Giáo dục phổ thông môn Toán 2018 = From the history and the meaning to an educational scenario for conic sections based on the new high school mathematics curriculum proposals | en |
dc.type | Article | en |
Appears in Collections: | Báo - Tạp chí |
Files in This Item:
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.