Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60440
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Xuân Hải
dc.contributor.authorĐỗ, Thị Thảo
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Hoa
dc.date.accessioned2023-12-26T07:43:48Z-
dc.date.available2023-12-26T07:43:48Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=335811en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60440-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học Giáo dục Việt Nam - 2022 - no.1 - tr.40-44 - ISSN.2615-8957en
dc.subjectTạp chí Khoa học Giáo dục Việt Namen
dc.titleCác yếu tố ảnh hưởng đến giáo dục hành vi cho học sinh tăng động giảm chú ý học hòa nhập ở tiểu học = Factors affecting to behavioral education for students with attention deficit hyperactivity disorders in the inclusive primary classroomen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv489V18S12022040.pdf
  • Size : 439,49 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.