Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60344
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Quang Quý
dc.contributor.authorLê, Anh Tú
dc.date.accessioned2023-12-26T07:43:19Z-
dc.date.available2023-12-26T07:43:19Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=353107en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60344-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (Đại học Hạ Long) - 2022 - no.5 - tr.45-52 - ISSN.2815-5521en
dc.subjectKhoa học (Đại học Hạ Long)en
dc.titleSố lượng trung bình khách hàng trong các hệ thống hàng đợi với thời gian trung bình hữu hạn = Average number of clients in the queuing systems with limited average timeen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv538S52022045.pdf
  • Size : 1,16 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.