Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60302
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐoàn, Thị Mỹ Linh
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Thu Hiền
dc.date.accessioned2023-12-26T07:43:07Z-
dc.date.available2023-12-26T07:43:07Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=334880en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60302-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesGiáo chức Việt Nam - 2022 - no.177 - tr.114-117 - ISSN.1859-2902en
dc.subjectGiáo chức Việt Namen
dc.titleQuản lý sự thay đổi phương pháp đánh giá học sinh tại trường Trung học phổ thông năng khiếu Đại học Tân Tạo = Managing the change in student assessment methods at the gifted high school Tan Tao Universityen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv436S1772022114.pdf3.61 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s) 20

1
checked on Dec 22, 2024

Download(s)

1
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.