Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60204
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Minh Huệ
dc.date.accessioned2023-12-26T07:42:38Z-
dc.date.available2023-12-26T07:42:38Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=337203en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60204-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Thiết bị giáo dục - 2022 - no.259 - tr.87-89 - ISSN.1859-0810en
dc.subjectTạp chí Thiết bị giáo dụcen
dc.titleSử dụng các hoạt động lặp lại giúp cải thiện khả năng lưu nhớ từ vựng cho người học lớn tuổi mới bắt đầu = Using repetitive activities improves vocabulary retention for older learners just starting outen
dc.typeArticleen
item.languageiso639-1vi-
item.fulltextCó toàn văn-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypeArticle-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv326S2592022087.pdf442.79 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.