Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60138
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBùi, Đức Tú
dc.contributor.authorTrần, Trung Toàn
dc.date.accessioned2023-12-26T07:35:32Z-
dc.date.available2023-12-26T07:35:32Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=337027en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60138-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Thiết bị giáo dục - 2022 - no.257 - tr.153-155 - ISSN.1859-0810en
dc.subjectTạp chí Thiết bị giáo dụcen
dc.titleCơ sở lí luận về quản lý sự phối hợp giữa nhà trường và gia đình nhằm hạn chế tình trạng học sinh bỏ học = Theoretical basis for managing the cooperation between schools andfamilies in order to limit students dropping out of schoolen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv326S2572022153.pdf
  • Size : 462,4 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.