Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60122
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHiền, Dương
dc.contributor.authorNguyễn, Cẩm Giang
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Mỹ Linh
dc.contributor.authorNguyễn, Phước Nhàn
dc.contributor.authorTrần, Chí Nguyên
dc.date.accessioned2023-12-26T07:35:28Z-
dc.date.available2023-12-26T07:35:28Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=353061en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60122-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesPhát triển Khoa học & Công nghệ: Khoa học xã hội và Nhân văn (ĐHQG TP. Hồ Chí Minh) - 2022 - no.3 - tr.1711-1721 - ISSN.2588-1043en
dc.subjectPhát triển Khoa học & Công nghệ: Khoa học xã hội và Nhân văn (ĐHQG TP. Hồ Chí Minh)en
dc.titleInfluencer marketing cho các điểm đến du lịch = Influencer marketing for tourism destinationsen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CTv149V6S320221711.pdf
  • Size : 1,89 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.