Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60095
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Như Quỳnh
dc.date.accessioned2023-12-26T07:35:20Z-
dc.date.available2023-12-26T07:35:20Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=336980en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60095-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Thiết bị giáo dục - 2022 - no.257 - tr.67-69 - ISSN.1859-0810en
dc.subjectTạp chí Thiết bị giáo dụcen
dc.titleHình thành thói quen đọc hiểu thúc đẩy hoạt động tự học tiếng Anh của sinh viên năm thứ nhất Trường Đại học kinh tế - Đại học Quốc gia Hà Nội = Forming reading comprehension habits to promote English self-study activities of first-year students at the University of Economics - Vietnam National University, Hanoien
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv326S2572022067.pdf440.32 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.