Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60046
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐồng, Thị Huyền Nga
dc.date.accessioned2023-12-26T07:35:05Z-
dc.date.available2023-12-26T07:35:05Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=336851en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60046-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesNhà nước và Pháp luật - 2022 - no.3 - tr.51-61 - ISSN.0866-7446en
dc.subjectNhà nước và Pháp luậten
dc.titleXác định thị trường sản phẩm liên quan trên nền tảng trực tuyến - thực tiễn tại liên minh châu âu qua vụ việc của google/doubleclick và gợi mở cho Việt Nam = Determination of Relevant Product Market in Cyberspace: Practice of the European Union in the Case of Google/DoubleClick and Implications for Vietnamen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv225S32022051.pdf1.27 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.