Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/59869
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorAdora, P Zerrudo
dc.date.accessioned2023-12-26T07:34:17Z-
dc.date.available2023-12-26T07:34:17Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=336480en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/59869-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (Đại học Tân Trào) - 2022 - no.01 - tr.5 - 13 - ISSN.2354-1431en
dc.subjectKhoa học (Đại học Tân Trào)en
dc.titleMức độ đạt được các mục tiêu của chương trình mẫu giáo hòa nhập ở miền Nam Philippines = The extent of attainment of inclusive kindergarten program objectives in Southern Philippinesen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv444V8S012022005.pdf
  • Size : 405,56 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.