Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/59734
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorEmmanuel, Pannier
dc.contributor.authorChristian, Culas
dc.date.accessioned2023-12-26T07:33:34Z-
dc.date.available2023-12-26T07:33:34Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=336247en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/59734-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesDân tộc học - 2022 - no.01 - tr.17 - 33 - ISSN.0866-7632en
dc.subjectDân tộc họcen
dc.titleKhảo cứu dân tộc học để thúc đẩy “phát triển từ cơ sở” ở miền núi phía Bắc Việt Nam: Những thách thức, vị thế và giới hạn của “nhân học gắn kết” = Ethnographic research to promote “development from the ground up” in the mountainous North of Vietnam: Challenges, status and limitations of “integrated anthropology”en
dc.typeArticleen
item.languageiso639-1vi-
item.fulltextCó toàn văn-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypeArticle-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv208S012022017.pdf1.43 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

3
checked on Dec 21, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.