Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/59711
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBùi, Diễm Hạnh
dc.date.accessioned2023-12-26T07:33:28Z-
dc.date.available2023-12-26T07:33:28Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=336006en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/59711-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesNgôn ngữ & đời sống - 2022 - no.3 - tr.58-67 - ISSN.0868 - 3409en
dc.subjectNgôn ngữ & đời sốngen
dc.titleĐối chiếu cấu trúc, ngũ nghĩa và ngữ dụng trong câu quảng cáo bằng tiếng Việt với câu quảng cáo bằng tiếng Anh = A contrastive analysis of the structures, semantics and pragmatics in English and Vietnamese advertising sentencesen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CTv75S32022058.pdf1.42 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s) 20

3
checked on Dec 23, 2024

Download(s)

11
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.