Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/59705
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐặng, Thị Ngọc Phượng
dc.contributor.authorLê, Thị Nhung
dc.contributor.authorTrần, Viết Nhi
dc.date.accessioned2023-12-26T07:33:26Z-
dc.date.available2023-12-26T07:33:26Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=335880en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/59705-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học Giáo dục Việt Nam - 2022 - no.5 - tr.69-74 - ISSN.2615-8957en
dc.subjectTạp chí Khoa học Giáo dục Việt Namen
dc.titleThực trạng phát triển ngôn ngữ mạch lạc cho trẻ 5 - 6 tuổi thông qua hoạt động trải nghiệm tại các trường mầm non trên địa bàn tỉnh Thừa Thiên Huế = The situation of developing coherent language for children aged 5 - 6 years through experience activities at preschools in thua thien hue provinceen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv489V18S52022069.pdf
  • Size : 629,28 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.