Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/59705
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐặng, Thị Ngọc Phượng
dc.contributor.authorLê, Thị Nhung
dc.contributor.authorTrần, Viết Nhi
dc.date.accessioned2023-12-26T07:33:26Z-
dc.date.available2023-12-26T07:33:26Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=335880en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/59705-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học Giáo dục Việt Nam - 2022 - no.5 - tr.69-74 - ISSN.2615-8957en
dc.subjectTạp chí Khoa học Giáo dục Việt Namen
dc.titleThực trạng phát triển ngôn ngữ mạch lạc cho trẻ 5 - 6 tuổi thông qua hoạt động trải nghiệm tại các trường mầm non trên địa bàn tỉnh Thừa Thiên Huế = The situation of developing coherent language for children aged 5 - 6 years through experience activities at preschools in thua thien hue provinceen
dc.typeArticleen
item.languageiso639-1vi-
item.fulltextCó toàn văn-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypeArticle-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv489V18S52022069.pdf629.28 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s) 20

2
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.