Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/59695
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Minh Nhật Nam
dc.contributor.authorChâu, Huệ Mai
dc.contributor.authorTrần, Phát Đạt
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Ngọc Thuý
dc.date.accessioned2023-12-26T07:33:25Z-
dc.date.available2023-12-26T07:33:25Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=335809en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/59695-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học Giáo dục Việt Nam - 2022 - no.1 - tr.28-34 - ISSN.2615-8957en
dc.subjectTạp chí Khoa học Giáo dục Việt Namen
dc.titleThiết kế sổ tay đọc hiểu dùng trong dạy học đọc hiểu thơ trữ tình ở cấp Trung học phổ thông theo Chương trình Ngữ văn 2018 = Designing reading comprehension notebooks for teaching reading lyric poetry at the high school level within the framework of the 2018 literature curriculumen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv489V18S12022028.pdf1.27 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.