Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/59624
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Công Chứ
dc.date.accessioned2023-12-26T07:29:47Z-
dc.date.available2023-12-26T07:29:47Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=337755en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/59624-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesNghiên cứu Tài chính Kế toán - 2022 - no.3 - tr.93-96 - ISSN.1859-4093en
dc.subjectNghiên cứu Tài chính Kế toánen
dc.titleẢnh hưởng của chiến lược cạnh tranh đến hiệu quả kinh doanh của ngành đồ uống tại Vương quốc Anh = The influence of competitive strategy on the business performance of the UK beverage industryen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv266S032022093.pdf
  • Size : 725,42 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.