Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/59579
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Hồng Nhung
dc.contributor.authorPhan, Thị Minh Châu
dc.date.accessioned2023-12-26T07:29:32Z-
dc.date.available2023-12-26T07:29:32Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=337704en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/59579-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesNghiên cứu Tài chính Kế toán - 2022 - no.3A - tr.87-93 - ISSN.1859-4093en
dc.subjectNghiên cứu Tài chính Kế toánen
dc.titleCác yếu tố ảnh hưởng đến sự hài lòng của khách hàng khi mua sắm trực tuyến tại Aeon Mall: Nghiên cứu tại Hải Phòng = Factors influencing to customer satisfaction of online shopping in Aeon Mall: A study in Hai Phongen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv266S3A2022087.pdf816.04 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

18
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.