Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/59579
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Hồng Nhung
dc.contributor.authorPhan, Thị Minh Châu
dc.date.accessioned2023-12-26T07:29:32Z-
dc.date.available2023-12-26T07:29:32Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=337704en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/59579-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesNghiên cứu Tài chính Kế toán - 2022 - no.3A - tr.87-93 - ISSN.1859-4093en
dc.subjectNghiên cứu Tài chính Kế toánen
dc.titleCác yếu tố ảnh hưởng đến sự hài lòng của khách hàng khi mua sắm trực tuyến tại Aeon Mall: Nghiên cứu tại Hải Phòng = Factors influencing to customer satisfaction of online shopping in Aeon Mall: A study in Hai Phongen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv266S3A2022087.pdf
  • Size : 816,04 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.