Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/59569
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhạm, Thu Nga
dc.contributor.authorNguyễn, Vân Hà
dc.contributor.authorPhạm, Ngọc Anh
dc.contributor.authorNguyễn, Ngọc Quỳnh
dc.date.accessioned2023-12-26T07:29:28Z-
dc.date.available2023-12-26T07:29:28Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=337691en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/59569-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesNghiên cứu Tài chính Kế toán - 2022 - no.3A - tr.40-46 - ISSN.1859-4093en
dc.subjectNghiên cứu Tài chính Kế toánen
dc.titleCác nhân tố quyết định đến ý định của khách hàng về việc sử dụng dịch vụ thanh toán bằng mã QR trên thiết bị di động = The determinants of customers’ intention to use QR code mobile payment servicesen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv266S3A2022040.pdf880.49 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

13
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.