Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/59569
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhạm, Thu Nga
dc.contributor.authorNguyễn, Vân Hà
dc.contributor.authorPhạm, Ngọc Anh
dc.contributor.authorNguyễn, Ngọc Quỳnh
dc.date.accessioned2023-12-26T07:29:28Z-
dc.date.available2023-12-26T07:29:28Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=337691en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/59569-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesNghiên cứu Tài chính Kế toán - 2022 - no.3A - tr.40-46 - ISSN.1859-4093en
dc.subjectNghiên cứu Tài chính Kế toánen
dc.titleCác nhân tố quyết định đến ý định của khách hàng về việc sử dụng dịch vụ thanh toán bằng mã QR trên thiết bị di động = The determinants of customers’ intention to use QR code mobile payment servicesen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv266S3A2022040.pdf
  • Size : 880,49 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.