Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/59535
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Quang Hiếu
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Thảo
dc.date.accessioned2023-12-26T07:29:17Z-
dc.date.available2023-12-26T07:29:17Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=337628en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/59535-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesNghiên cứu Tài chính Kế toán - 2022 - no.2 - tr.54-58 - ISSN.1859-4093en
dc.subjectNghiên cứu Tài chính Kế toánen
dc.titleẢnh hưởng của đặc điểm cá nhân khách hàng đến ý định mua bảo hiểm nhân thọ Hanwha Life = Effect of customers’ personal characteristics on intention to buy Hanwha life insuranceen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv266S022022054.pdf606.87 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.