Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/59416
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Điệp
dc.contributor.authorHuỳnh, Thái Duy Phương
dc.date.accessioned2023-12-26T07:28:43Z-
dc.date.available2023-12-26T07:28:43Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=337444en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/59416-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Thiết bị giáo dục - 2022 - no.261 - tr.35-37 - ISSN.1859-0810en
dc.subjectTạp chí Thiết bị giáo dụcen
dc.titleSử dụng phương pháp trắc nghiệm khách quan với sự trợ giúp của phần mềm Azota trong kiểm tra đánh giá kết quả học tập trực tuyến môn Toán ứng dụng tại Trường Cao đẳng Công Thương = Using objective multiple-choice method with the help of Azota software in testing and evaluating online learning results in applied mathematics at College of Industry and Tradeen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv326S2612022035.pdf
  • Size : 474,51 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.