Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/5936
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNgô, Thị Hồng Nhung
dc.date.accessioned2023-11-08T02:57:47Z-
dc.date.available2023-11-08T02:57:47Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=304181en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/5936-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học Học viện Phụ nữ Việt Nam - 2019 - no.4en
dc.subjectTạp chí Khoa học Học viện Phụ nữ Việt Namen
dc.titleVẬN DỤNG MARKETING XÃ HỘI VÀO GIẢI QUYẾT CÁC VẤN ĐỀ XÃ HỘIen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : BB2019_10965.doc
  • Size : 41 kB
  • Format : Microsoft Word


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.