Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/59361
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhạm, Phúc Vinh
dc.contributor.authorHuỳnh, Thị Kim Quyên
dc.date.accessioned2023-12-26T07:28:29Z-
dc.date.available2023-12-26T07:28:29Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=337346en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/59361-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Thiết bị giáo dục - 2022 - no.260 - tr.51-54 - ISSN.1859-0810en
dc.subjectTạp chí Thiết bị giáo dụcen
dc.titleĐổi mới kiểm tra đánh giá trong dạy học môn Tư tưởng Hồ Chí Minh theo hướng tiếp cận năng lực người học = Innovation of testing and evaluating in teaching Ho Chi Minh Thought subject to the approach of learners abilityen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv326S2602022051.pdf
  • Size : 488,84 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.