Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/59361
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhạm, Phúc Vinh
dc.contributor.authorHuỳnh, Thị Kim Quyên
dc.date.accessioned2023-12-26T07:28:29Z-
dc.date.available2023-12-26T07:28:29Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=337346en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/59361-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Thiết bị giáo dục - 2022 - no.260 - tr.51-54 - ISSN.1859-0810en
dc.subjectTạp chí Thiết bị giáo dụcen
dc.titleĐổi mới kiểm tra đánh giá trong dạy học môn Tư tưởng Hồ Chí Minh theo hướng tiếp cận năng lực người học = Innovation of testing and evaluating in teaching Ho Chi Minh Thought subject to the approach of learners abilityen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv326S2602022051.pdf488.84 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

3
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.