Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/58772
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐinh, Như Lê
dc.date.accessioned2023-12-26T07:21:40Z-
dc.date.available2023-12-26T07:21:40Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=338816en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/58772-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Giáo dục - 2022 - no.6 - tr.53-58 - ISSN.2354-0753en
dc.subjectTạp chí Giáo dụcen
dc.titlePhân tích hiệu quả tự học của sinh viên trường đại học giao thông vận tải qua mô hình dạy học tiếng anh tích hợp trên nền tảng msteams và eduso = Analyzing the self-study effectiveness of students at the University of Transport through an integrated English teaching model on msteams and eduso platformsen
dc.typeArticleen
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1vi-
item.openairetypeArticle-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextCó toàn văn-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv216S62022053.pdf762.42 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.