Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/58762
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMai, Thị Phương
dc.contributor.authorTrần, Thu Giang
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Bùi Thành
dc.date.accessioned2023-12-26T07:21:36Z-
dc.date.available2023-12-26T07:21:36Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=338798en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/58762-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Giáo dục - 2022 - no.5 - tr.47-52 - ISSN.2354-0753en
dc.subjectTạp chí Giáo dụcen
dc.titleSự phối hợp giữa gia đình và nhà trường khi thực hiện chuyển tiếp từ mầm non lên tiểu học cho trẻ rối loạn phổ tự kỉ trong thời kì covid-19 = The cooperation between families and schools when implementing the transition from preschool to primary school for children with autism spectrum disorder during the covid-19 perioden
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv216S52022047.pdf
  • Size : 1,06 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.