Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/58737
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Thị Hoài Lan
dc.date.accessioned2023-12-26T07:21:27Z-
dc.date.available2023-12-26T07:21:27Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=338755en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/58737-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Giáo dục - 2022 - no.3 - tr.36-41 - ISSN.2354-0753en
dc.subjectTạp chí Giáo dụcen
dc.titleỨng dụng mô hình “chấp nhận công nghệ” nghiên cứu ý định hành vi học trực tuyến của sinh viên trường đại học đồng nai trong bối cảnh đại dịch covid-19 = Applying a model of “technology acceptance” to study online learning behavior intentions of students at Dong Nai University in the context of the covid-19 pandemicen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv216S32022036.pdf
  • Size : 530,97 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.