Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/58721
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorVương, Vĩnh Phát
dc.date.accessioned2023-12-26T07:21:22Z-
dc.date.available2023-12-26T07:21:22Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=338744en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/58721-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Giáo dục - 2022 - no.3 - tr.7-12 - ISSN.2354-0753en
dc.subjectTạp chí Giáo dụcen
dc.titleDạy học giải tích bằng hình thức tranh luận khoa học giúp phát triển năng lực giao tiếp toán học của học sinh = Teaching calculus in the form of scientific debate helps develop students' mathematical communication abilityen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv216S32022007.pdf532.17 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

2
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.