Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/58721
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorVương, Vĩnh Phát
dc.date.accessioned2023-12-26T07:21:22Z-
dc.date.available2023-12-26T07:21:22Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=338744en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/58721-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Giáo dục - 2022 - no.3 - tr.7-12 - ISSN.2354-0753en
dc.subjectTạp chí Giáo dụcen
dc.titleDạy học giải tích bằng hình thức tranh luận khoa học giúp phát triển năng lực giao tiếp toán học của học sinh = Teaching calculus in the form of scientific debate helps develop students' mathematical communication abilityen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv216S32022007.pdf
  • Size : 532,17 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.