Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/58714
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Lan Ngọc
dc.contributor.authorNguyễn, Văn Kiệt
dc.date.accessioned2023-12-26T07:21:20Z-
dc.date.available2023-12-26T07:21:20Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=338709en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/58714-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Giáo dục - 2022 - no.2 - tr.34-39 - ISSN.2354-0753en
dc.subjectTạp chí Giáo dụcen
dc.titleTổ chức dạy học với sự hỗ trợ của mạng xã hội nhằm phát triển năng lực tự học cho học sinh: trường hợp dạy học bài “cơ năng” (vật lí 10) = Organizing teaching with the support of social networks to develop students' self-study ability: a case of teaching "mechanics" (physics 10)en
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv216S22022034.pdf
  • Size : 486,93 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.