Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/58644
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Huyền Anh
dc.contributor.authorLê, Thị Ngọc Diệp
dc.contributor.authorLê, Minh Hằng
dc.contributor.authorHoàng, Diệu Quỳnh
dc.contributor.authorNguyễn, Văn Biên
dc.contributor.authorLê, Thị Phượng
dc.date.accessioned2023-12-26T07:19:05Z-
dc.date.available2023-12-26T07:19:05Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=338639en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/58644-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học Giáo dục Việt Nam - 2022 - no.6 - tr.1-5 - ISSN.2615-8957en
dc.subjectTạp chí Khoa học Giáo dục Việt Namen
dc.titleCác yếu tố ảnh hưởng đến hiệu quả khoá học online bồi dưỡng sinh viên sư phạm về “Dạy học kết hợp” = Factors affecting the effectiveness of the online course in training pedagogical students on “blended learning”en
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv489V18S62022001.pdf
  • Size : 312,67 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.