Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/58517
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐoàn, Ngọc Thắng
dc.contributor.authorHoàng, Phưong Dung
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Hồng Hải
dc.contributor.authorNguyễn, Thị cẩm Thủy
dc.date.accessioned2023-12-26T07:18:29Z-
dc.date.available2023-12-26T07:18:29Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=338511en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/58517-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesNhững vấn đề kinh tế và Chính trị thế giới - 2022 - no.2 - tr.51-62 - ISSN.0868-2984en
dc.subjectNhững vấn đề kinh tế và Chính trị thế giớien
dc.titleNâng cao vị thế của doanh nghiệp Việt Nam trong chuỗi giá trị toàn cầu: Từ ý định đến hành vi = Enhancing the position of Vietnamese enterprises in the global value chain: From intention to behavioren
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv132S022022051.pdf
  • Size : 1,06 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.